Vooruit Melle op zwier.

strijkwinkel 't Stomend Ijzer

Vooruit Melle op zwier.

Het is even geleden, maar we trokken er nog eens op uit.

Bij de start van het jaar hebben we ons voorgenomen om de verschillende gemeentelijke diensten te bezoeken om de werking ervan en vooral de mensen die er werken beter te leren kennen.

Na de kinderdagverblijven, het depot en de museum, bezochten we deze keer de strijkwinkel 't Stomend Ijzer.

Deze winkel biedt een dienstverlening aan iedereen, dus niet enkel aan de Mellenaar. Als particulier bezorg je jouw strijk in de winkel en het enthousiaste team van medewerkers zorgt ervoor dat jouw strijk piccobello afgeleverd wordt, betalen doe je er met dienstencheques.

Vooruit Melle is de eerste partij die dergelijk bezoek deed, de medewerkers wisten de aandacht en interesse te smaken.

We waren onder de indruk van de installatie en accommodatie. Dit ruime en lichtrijke gebouw zorgt voor een gemoedelijke werkplek waar orde, netheid en structuur hoog aangeschreven staan. We hadden er een open een (l)eerlijk gesprek met de medewerkers die ons haarfijn de werking wisten uit te leggen.

Nog nood aan strijkhulp, ga eens langs in ’t Stomend Ijzer en ontdek het aanbod van deze gemeentelijke dienstverlening.